Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Przypominam rowniez o tym, ze klucze do pokoi zostawiamy w recepcji do godziny 9:00, pozniej pakujemy bagaze do autokaru #thelastdayinparadise #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10713

  2. O godzinie 22:00 zapraszam na plaze, bedzie duzy glosnik, wiec wezcie wlasna muzyke, trzeba dopic cydr i rozlosowac nagrode za najlepsze przebranie! ;) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10712

  3. Od 19 do 19:30 bedzie mozna zapakowac bagaze do autokaru, jako ze autokar jest mniejszy, miejsca wybieracie dowolnie #ktopierwszytenlepszy #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10711

  4. Kochani, niestety nadszedl ostatni dzien w Lagos! Dzis juz nie bede Was meczyl, odpocznijcie, zlapcie ostatnie promienie slonca i zrobcie zakupy na droge! #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10710

  5. Kochani, z powodu niesprzyjajacych warunkow pogodowych dzisiejsza impreza zostaje odwolana. Pojawia sie niepowtarzalna szansa wyspania przed Lizbona! ;) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10709

  6. Nalezy przyjsc ubranym we wszystko tylko nie ubranie!Bedzie nagroda za najlepszy pomysl!Przypominam o jutrzejszej Lizbonie, zbiorka o 6:50 pod autokarem! #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10708

  7. Kochani, zapraszam Wszystkich dzis o 22:30 na plaze, bedzie cydr i duzy glosnik, wezcie wlasna muzyke, moze byc na telefonie. Pamietajcie o dresscodzie #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10707

  8. Dziekuje za wyjazd! Na fb pojawila sie grupa: klub schodki - dodajcie siebie i wstawiamy tam zdjecia z wyjazdu! Szczesliwej dakszej podrozy! #room18 #RoomNow #sebastianaugustyniak #czarnogora #studenttravel @10706

  9. Wro 9 osob 6371-6773-021016-P15-1140-KAT-WRO 1 osoba 72-6810-021016-P15-1140-KAT-WRO. Polski bus o 11.40 #sebastianaugustyniak #czarnogora #studenttravel @10705

  10. Mamy 4 pelne jeepy, zeby uruchomic 5 musza sie zebrac 4 osoby, ale trzeba to zrobic jak najszybciej! #podarujsobiewspomnienianacalezycie #niepijemyzbartkiem #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10704

  11. Jeepsafari, zbiorka jutro o 8:40 pod recepcja, zabierzcie ze soba reczniki, kostiumy kapielowe, okulary, jakies ubrania na zmiane i duzo wody #ktopozyczyokulary #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10703

  12. wow, szybko poszlo, mam ostatnie 2 miejsca na jeepsafari, kto pierwszy ten lepszy! Czekam w recepcji ;) #podarujsobieodrobinehardcoru #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10702

  13. Misiaczki Pysiaczki,przypominam,ze o 13:00 widzimy sie na plazy, szukajcie flagi ST na wprost zejscia. Do 11:40 jestem w recepcji,mam jeszcze 4 miejsca na jeepy #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10701

  14. EDIT. Sniadanie jest o 10.45:) pozniej ostatnie zakupy na droge (magnesiki) i o 12.30 jedziemy do dubrownika. Bedziemy w Polsce jutro po poludniu :) #sebastianaugustyniak #czarnogora #studenttravel @10699

  15. Pakujemy sie! Przypominam- do 10.30 wykwaterowanie. Wszywcy z dowodami do recepcji i pakujemy rzeczy do autokaru(dzisiaj juz nie ma sniadania) wyjazd 12.30 #sebastianaugustyniak #czarnogora #studenttravel @10698