Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. 17:00-19:00 kolacja w Grande Buffet. 21:00 klub Atlantis rusza z programem. Potem mozemy isc na karaoke. 23:45 spotkajmy sie na promenadzie. #jedrzejkamzelewski #szwecja #studenttravel @11000

  2. Kochani, do klubu mozemy wnosic wlasny alkohol. pytalam o papier toaletowy ale aktualnie sie skonczyl, ma przyjechac jakas dostawa dzis ale pozniej #naprzypale #gabrysiasmolen #grecja #studenttravel @10999

  3. #wazne!!! Zbiorka na wyjazd na cmentarz pod hostelem o godzinie 1550 !! #rafaltuszynski #ukraina #studenttravel @10998

  4. Dzis o 17 zbieramy sie na dole i robimy wspolna gre we flanki :D dobierzcie sie w druzyny po 5 osob. Beda czerwone kubeczki. #albogruboalbowcale #toostatnianoc #gabrysiasmolen #grecja #studenttravel @10997

  5. Hello misie. czy ktos wykonal zadania z gry? Dzis impreza sylwestrowa startuje o 22 w klubie. Mamy fajerwerki! Jutro wyjezdzamy o 11. Zbiorka 10.45 na dole :( #gabrysiasmolen #grecja #studenttravel @10996

  6. Zbiorka 15:00 pod Muzeum Nobla. #joannaproskien #szwecja #studenttravel @10995

  7. Zbiorka pod dworcem z bagazami o 16:10, prosze badzcie punktualnie :) #karolinabiel #szwecja #studenttravel @10994

  8. Siema!
    Autokary otwarte od 14-15.30
    Pozniej wspolny #b4^^ #sebastianaugustyniak #francja #studenttravel @10993

  9. Kochani,jeszcze raz witam Was na najpiekniejszym krancu swiata!Spotykamy sie o 14:00 pod recepcja i idziemy na spacer po miescie:) #cieszmysiecisza #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10992

  10. Planowany rejs po Sekwanie godz. 18:00, pozniej czas wolny na wjazd na wieze a pozniej Pola Elizejskie :) jutro wyjazd g. 10:00 w autokarze :) #malgorzataprzybylska #francja #studenttravel @10991

  11. Ancymonki drogie! Juz za chwile wyjazd do San Marino, o 11 wszyscy widzimy sie pod autokarem!:) #zawszespoko #agatakozlowska #wlochy #studenttravel @10990

  12. Bonjure! Adres naszego hotelu F1, Ave de la Porte de Chatillon, najblizsza stacja metra to linia rozowa M4 - Porte d Orleans #malgorzataprzybylska #francja #studenttravel @10989

  13. Spoznialscy, czekamy do 11:05 przed terminalem! #karolinabiel #szwecja #studenttravel @10988

  14. Na sale nie mozna dzis wnosic wlasnego alkoholu. Bar bedzie normalnie czynny. Przykladowo: butelka wodki dzis - 30 zl. #martynazaciera #polska #studenttravel @10987

  15. Dzis od 12 snowtubing (zjazd na oponach). Tor znajduje sie nieopodal Dziupli. O 19 start balu sylwestrowego w jadalni! Badzcie prosze punktualnie. :) #martynazaciera #polska #studenttravel @10986