Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Poszukiwane: buty narciarskie w czarnej torbie z napisem Nordica i wloska flaga. Moze ktos z Was wzial je przypadkiem do pokoju? #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @7790

  2. Jutro widzimy sie wszyscy przed k-dox o 9:15 na wspolnej mega rozgrzewce gdzie czekalo bedzie na was lekarstwo po dzisiejszym party;) #dawidjaniga #francja #studenttravel @7789

  3. Wieczorem #b4 w pokojach next uderzamy o 22 na k-dox idziemy wszyscy i przejmujemy ten club ;) #dawidjaniga #francja #studenttravel @7788

  4. Pamietajcie o zdjeciu wlasnego skipas oraz miejcie na oku swoj sprzet ;) Dzisiaj dla chetnych wspolna jazda od 11 startujemy z pod k-dox ;) #dawidjaniga #francja #studenttravel @7787

  5. Bonjour! Wyspani cieplo ubrani widzimy sie pod k-dox o 9:20 po skipasy. #Zimazima ;) #dawidjaniga #francja #studenttravel @7786

  6. Dzien dobry! Rozdanie skipassow juz za chwile czyli od 9:15 przy dolnej gondoli (inaczej w z ustalalismy wczesniej). See ya! #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @7785

  7. Ubezpieczenie SIGNAL IDUNA 48228645526 nr polisy: 205369 #ewelinaswist #wlochy #studenttravel @7784

  8. Chamrousse juz sie nas obawia a dopiero dotarlismy ;) Droga z przygodami ale ja zapamietamy. Jutro rano info odnosnie skipas. #DoZoBa #dawidjaniga #francja #studenttravel @7783

  9. Dzisiaj czilujemy w apartamentach, o 21 odwiedzimy Was i rozdamy skipasy, jutro o 9:00 zbiorka przed apartamentem i wspolne wyjscie na stok ;) #ewelinaswist #wlochy #studenttravel @7782

  10. Zacznijcie prosze wynosic Wasze rzeczy, aby obsluga mogla zaczac sprawdzac pokoje. Autokar bedzie czekal na przystanku ski busa. #martynazaciera #wlochy #studenttravel @7781

  11. Info dla wsiadajacych w Katowicach, autokar nr 13 kierunek Marilleva: autokar bedzie na dworcu PKS z opoznieniem. Pojawi sie tam ok 00:20. Do zobaczenia! #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @7780

  12. Jutro wykwaterowanie o 7:30. Wszyscy opuszczamy wtedy pokoje, klucze zostawiamy na stole, idziemy pakowac bagaze do autokaru. Odjazd 8:00. #martynazaciera #wlochy #studenttravel @7779

  13. Zbiorka w Ciao o 20:00. Badzcie punktualnie, bo kolacja wystygnie ;) #martynazaciera #wlochy #studenttravel @7778

  14. Pamietajcie, aby zrobic dzis zakupy na droge powrotna, spakowac bagaze, posprzatac pokoje. Trzeba umyc naczynia, powkladac je do szafek, wyniesc smieci. #martynazaciera #wlochy #studenttravel @7777

  15. Jutro wykwaterowanie o 7:30. Wszyscy opuszczamy wtedy pokoje, klucze zostawiamy na stole, idziemy pakowac bagaze do autokaru. Odjazd 8:00. #martynazaciera #wlochy #studenttravel @7776