Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Osoby, ktore sa na rejsie na #paxos:14:10 juz wszyscy pod statkiem i lecimy z impreza!o 21:30 startuje greeknight w pavlosie #pysznegreckiejedzonko #bedziewinko #katarzynaplocharska #grecja #studenttravel @10542

  2. Witamy w Czarnogorze! O 15 spotykamy sie przed apartamentami. Beda zapisy na wycieczki a pozniej #walkaround. #sebastianaugustyniak #czarnogora #studenttravel @10541

  3. Zbiorka o 16 przy pomniku Kolumba. Znajduje sie on przy morzu na koncu ulicy La Rambla. #joannaproskien #portugalia #studenttravel @10540

  4. Bedziemy grac m.in. we flanki, wiec wezcie sobie po co najmniej 2 piwka. Pamietajcie o amerykanskiej stylowie ;) #martynazaciera #portugalia #studenttravel @10539

  5. Od 11:30 wspolnie plazujemy. Szukajcie flagi ST :) O 16:00 w recepcji ostatnia mozliwosc wykupienia fakultetow. O 19:30 na plazy start #redcup party. #martynazaciera #portugalia #studenttravel @10538

  6. Dzisiaj plazing o 13:30 #beachspot #festiwalkolorow #zumba #animacje #smazing Wieczorem Letni Chamski Podryw w Bonkersie #pomidorowa #lecimy #niespimy #nataliadeja #bulgaria #studenttravel @10537

  7. Uwaga! 22 zenek zaczyna show, pijcie szybko bo z przyczyn technicznych nie sprzedaja open baru #zenek #czekamynawas #doodciecia #studentravel #katarzynagrzych #bulgaria #studenttravel @10536

  8. #Paxos: jutro zbiorka pod autokarem 9:30, 9:50 wszyscy juz w autokarze i lecimy na rejs #skokizestatku #laguna #parostattkiemwpueknyrejs #katarzynaplocharska #grecja #studenttravel @10535

  9. Impreza odwolana :( #pogoda. Obchod po pokojach od 22! bawimy sie z klasa #st #kultura #ciszanocna #zawszespoko jutro o 10 wyjscie na dalsza plaze spod Kinga!!! #dawidmalczewski #grecja #studenttravel @10534

  10. #terazdorzeczy b4 w SOS o 22:15 widzimy sie tam! Potem lecimy do RockInn i do Sound #niespimybawimysie #pokazciencowasstac #nowywymiarimprezy #katarzynaplocharska #grecja #studenttravel @10533

  11. #terazdorzeczy b4 w SOS o 22:15 widzimy sie tam! Potem lecimy do RockInn i do Sound #niespimybawimysie #pokazciencowasstac #nowapilotka #nowywymiarimprezy #katarzynaplocharska #grecja #studenttravel @10532

  12. Siema, siemaneczko ;> dzis schodki o 22 i balujemy! #niemazeboli #bitwaroku #eee(...) #gandalfy_od_siedmiu_bolesci. Jutro free time! Zakupy, ostatni plazing itp #gabrysiasmolen #czarnogora #studenttravel @10531

  13. Koncert jest w klubie zamknietym. Wejscie na opaske premium lub 20lv,po koncercie impreza dalej bedzie trwac w tym samym klubie PR Club #parapaparapara #kadraST #mateuszkruk #bulgaria #studenttravel @10530

  14. Followup:buleczki 2euro sZtuka, smaki: szpinak, parowka, ser, #naslodko-jablko!! Cos w koncu musimy jesc w drodze do domu :) #wezzesobahajs #dopanipilotnabalkon #katarzynaplocharska #grecja #studenttravel @10529

  15. chcemalowaneowce na spotkaniu obecnosc obowiazkowa! zapisy na #greeknight #niesamymalkoczlowiekzyje zbieram tez zamowienia na greckie buleczki #katarzynaplocharska #grecja #studenttravel @10528