Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. A jako ze dzis niedziela i urodziny Ady, to wieczorem ubieramy sie szykownie i o 23:00 wychodzimy spod hotelu na glamourparty! #felizcumpleanos ! #maciejtaraniuk #hiszpania #studenttravel @7177

  2. O 16:30 zapraszam na spacer do ogrodow sw Klotyldy. Caly bilet 5e, bilet ulgowy 2.5 e za okazaniem legitymacji! #maciejtaraniuk #hiszpania #studenttravel @7176

  3. Moi Mili, moj dyzur dzis od 11-12, prosze o przyjscie z pieniedzmi wszystkich, ktorzy chca sie jeszcze na cos zapisac, dzis zamykam listy. O 12 idziemy na plaze #maciejtaraniuk #hiszpania #studenttravel @7175

  4. Mam nadzieje, ze u Was wszystko gra :) jutro o 10 widzimy sie przed recepcja na spotkaniu organizacyjnym. Wiecie, ze juz jest cisza nocna? ;> do jutra! ST #agnieszkawroblewska #wlochy #studenttravel @7174

  5. Pozostajemy w klimacie hawajskim i widzimy sie 22:39 pod marketem, potem #poolparty tam gdzie wczoraj!Promo bez zmian :) ,dress Code: stroje kapielowe ;) #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @7173

  6. dzis na #b4 zabierzcie ze soba literatki lub przezroczyste szklanki. bedzie kolorowo #Manuela #kolorowo #zawszespoko #nataliamilasz #grecja #studenttravel @7172

  7. Kochani dzis wolny wieczor (chetnych zapraszam na taras).
    Jutro 9:00 wycieczka Albania Poludniowa zbiorka pod recepcja. #krzysztofujma #albania #studenttravel @7171

  8. FAKULTET!Jutro o 8:45 zbiorka na przystani Dalmacija dla osob ktore wykupily rejs statkiem.Prosze byc punktualnie.Dzis #b4 pod hotel Miramare w porcie o 23 #ok #maciejadamczyk #chorwacja #studenttravel @7170

  9. Ekipa wsiadajaca w Kato. Z powodu korkow autokar ma opoznienie. Czekajcie cierpliwie na pewno o Was nie zapomnimy. Pojedzie biala scania z napisem bp tour. Cya #malgorzatacymbor #portugalia #studenttravel @7169

  10. Zapraszam teraz do recepcji te osoby ktore jeszcze nie byly a jada na Gibraltar albo do Sevilli. #katarzynawlazlak #portugalia #studenttravel @7168

  11. Czesc! Dzisiaj chillowy #B4 o 22 ustawka pod apartamentem. Wezcie browara 2L na gre KASKADA i jesli ktos ma to karty mile widziane #kadraST #dominikakedzierska #czarnogora #studenttravel @7167

  12. Siema! Nie zwalniamy tepa, dzis podlaczamy sie pod ekipe student camp w Bonkers, 22:30 zbiorka pod royalem, wstep free jednak jedynie o tej godzinie, potem 20lv #pawelskowron #bulgaria #studenttravel @7166

  13. Babelki, dzis po kolacji, o 20:30 zapraszam Was na basen, tym razem w hotelu na gre towarzyska Mafia, im nas wiecej tym fajniej! #aveniraverajugar ! #maciejtaraniuk #hiszpania #studenttravel @7165

  14. Wycieczka do Lizbony w poniedzialek. Wyjazd ok. 6:30 z parkingu :) #katarzynawlazlak #portugalia #studenttravel @7164

  15. Jutro wieczorem #kiczparty! Kto nie ma przebrania polecam wybrac sie na tanie zakupy akcesoriow do Chinczyka w centrum :p do wygrania voucher znikomy na wyjazd! #katarzynawlazlak #portugalia #studenttravel @7163