Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Moi kochani ja wiem ze jeszcze jestescie nachlani,ale niestety trzeba juz wstawac i torby swoje kierowcom podawac,alkoholowi mowimy juz pas bo do 8mamy czas #ST #arkadiuszczank #wlochy #studenttravel @5197

  2. Ostanie melo !!! Club Bivio Przybywajcie :-) #bartoszbielinski #wlochy #studenttravel @5196

  3. Jutro wyjazd rano o 8.00, sprawdzanie pokoi od 6.30, dla chetnych wyjscie do bivio, zbiorka 22.30 przed hotelem #ST #arkadiuszczank #wlochy #studenttravel @5195

  4. Grupo wsiadajaca w Poznaniu, nastapilo przesuniecie godziny odjazdu z dworca PKS na godzine 24:00 z powodu utrudnien na drodze. Do zobaczenia! #katarzynawlazlak #portugalia #studenttravel @5194

  5. Info dla Katowic: opoznienie wyniesie ok 40min-1h czyli z dworca PKS powinnismy odjechac ok. 17:20. W razie zmian bede Was informowal. Do zobaczenia! #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @5193

  6. Czesc, juz tylko kilka godzin do wyjazdu :) Zabierzcie ze soba ulubione filmy do autokaru. Do zobaczenia za pare chwil! Wasza pilotka Kasia :) #katarzynawlazlak #portugalia #studenttravel @5192

  7. Jeszcze ok 25min i z Ekipa z Warszawy widzimy sie na placu bankowym.Miejsca w autokarze zajmujemy wg okreslonej listy po zameldowania sie z legitka u pilota #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @5191

  8. #KokoLoko #zawszespoko o 15 w #alegra ostatnie juz #apreski beda konkursy m.in. #trikboard Dobra zabawa gwarantowana # kadraST #arkadiuszczank #wlochy #studenttravel @5190

  9. ...bo nie bedzie mozliwosci wyladowania walizek na promie.Autokar ma ok.30 min opoznienia,moze sie ono zmienic. W kontakcie i do zobaczenia! #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @5189

  10. Siema! Juz niedlugo widzimy sie w autokarze i zaczynamy wielka grecka majowke ;) w bagaz podreczny spakujcie rzeczy ktorych bedziecie potrzebowali na promie... #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @5188

  11. Jutro ostatnie szusy,lecim na carosello,zb 9.00,na koniec oddajemy skipassy w kasach i bierzemy po 5e,potem pakowanie i sprzatanie bo w sobote wyjazd 8 rano #ST #arkadiuszczank #wlochy #studenttravel @5187

  12. Zostan gwiazda i wygraj Oscara za najlepsze przebranie,dzis impreza #Hollywood w #homelywood,22.30 podstawiamy taxi pod hotel za free,powrot 2e #wgrupiesila #ST #arkadiuszczank #wlochy #studenttravel @5186

  13. Na #apresa wbijajcie wczesniej, zaczynamy juz o 14, #pogodanieprzeszkoda, bedzie grubo, zapraszam wszystkich #ST #arkadiuszczank #wlochy #studenttravel @5185

  14. Dzis ktos ma urodziny,to robimy dobre miny,i pilota ogolimy!Wiec powoli juz wstawajcie i na stok ze mna dawajcie,pozniej wszyscy sie nachlamy i z impr rade damy #arkadiuszczank #wlochy #studenttravel @5184

  15. Jutro rusza #graterenowa! Dla zwyciescy czeka #meganagroda. Szczegoly jutro na zbiorce o 9.00. Zachecam wziasc udzial bo naprawde warto! #kadraSt #arkadiuszczank #wlochy #studenttravel @5183