Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Z powodu pogody #plazing przesuwamy na 13.rozklad wycieczek:ateny poniedzialek (wyjazd w niedziele w nocy), #rejs wtorek, meteory czwartek.do zobaczenia #kadraS #annapindera #grecja #studenttravel @3319

  2. Od 11:30 wspolne plazowanie! Trzeba korzystac z pogody :) O 21:00 wyjscie na before spod hotelu! Dzis bawimy sie w stylu #kicz! Przebierzcie sie koniecznie! #martynazaciera #hiszpania #studenttravel @3318

  3. Heja! Dzis o 12 #beachspot na molo, potem pojdziemy poswirowac na klify, dla chetnych #trickboard;) O 22 pod kosciolem startujemy z impreza #kicz vs #glamour #mariolapolska #chorwacja #studenttravel @3317

  4. Nie mozemy uzywac przescieradel jako przebrania-zgubienie lub pobrudzenie to koszt 20eur.Dzis b4 we wlasnym zakresie.O 1:00 wspolne wyjscie do klubu spod Isabel #katarzynawlazlak #grecja #studenttravel @3316

  5. Misiaki dzis #togaparty - start o 13:00 spod marketu, gdzie zaopatrzymy sie w ambrozje i wyruszymy na dzika plaze :) Dress code: toga, wieniec laurowy, sandaly. #katarzynawlazlak #grecja #studenttravel @3315

  6. Dzis 11:45 wspolne wyjscie na plaze.zbiorka pod Kingsize. W planach mecz siatkowki :) o 17 pod kingsize zawody trickboardowe.druzyny 4os.dla zwyciezcow nagroda. #annapindera #grecja #studenttravel @3314

  7. Dzis ruszamy z pod basenu Vladka 23:15 na wspolny obchod po klubach zobaczycie gdzie , co i jak zapraszamy kadra ST ;-) #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @3312

  8. Przypominamy wszystkim numery do pilotow : Pilot Bartek 48606924686 Pilot Michal : 48606921838 #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @3311

  9. Sorry slownik zrobil robote- spotkanie pod Mario o 21.30;) #mariolapolska #chorwacja #studenttravel @3309

  10. Siemka!
    Dzisiaj 21.30 #b4 potem clubbing w Deep!
    Spitkabie pid Mario.
    obecnosci wskazana!
    Do zoba!
    Kadra ST #mariolapolska #chorwacja #studenttravel @3308

  11. Dzis #GLAMOUR PARTY ubierzcie sie elegancko i pokazmy jak sie bawi Student Travel :) Start: before o 22:30 tam gdzie wczoraj a potem impreza w Kingsize.#ST #annapindera #grecja #studenttravel @3307

  12. Siema zmeczone pyski ;-) spotkanie org. Przy basenie w hotelu Vladislav 17.30 .17.10 zabieramy osoby z pod warszawy 17.20 osoby z pod royala i lecimy pod vladka #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @3306

  13. Warsztaty taneczne juz dzisiaj o 18:00! Zbiorka pod recepcja :) O 23:00 wspolny B4 na plazy. Milego plazowania! ST #piotrgniazdowski #portugalia #studenttravel @3302

  14. Dzis #poolparty!Start o 20:30 w Daskalosie-dress code: kostium kapielowy recznik!Mamy promocje w barze. 1:00 wspolne wyjscie do klubu spod apartamentow Isabelli #katarzynawlazlak #grecja #studenttravel @3301

  15. W zwiazku z duzym zainteresowaniem szefowa kuchni odpala kolejne 10 porcji na dzis od 20tej.Booking potwierdzamy smsem zwrotnym do Was. #katarzynawlazlak #grecja #studenttravel @3300