Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Jesli ktos chce kupic bilety na Playboy Party, niech napisze do nas smsa z imieniem i nazwiskiem. #iwokrycki #bulgaria #studenttravel @3284

  2. Dzis 22:30 #before integracyjno-powitalny na plazy przed kingsize. Potem imprezujemy w klubie Kingsize:) do zobaczenia #kadraST #annapindera #grecja #studenttravel @3283

  3. Dla panow na zachete: bedzie striptizzz, show Two girls1Dildo oraz do wygrania prywatny taniec! Dla pan beda podobne atrakcje i open bar dla wszystkich przez 1h #iwokrycki #bulgaria #studenttravel @3282

  4. Siema wiara! Dzis playboy party! Zbiorka o 20.45 pod bonkersem! Impreza platna 35L dla Facetow 10 dla Dziewczyn. Bilety do kupienia dzis o 19.30 w Royalu #iwokrycki #bulgaria #studenttravel @3281

  5. Z biletami czekamy przed wejsciem do Royala lub w lobby, zachecamy do kupowania biletow z racji ostatniej imprezy i ostatniej nocy! #iwokrycki #bulgaria #studenttravel @3280

  6. Dla panow na zachete: bedzie striptizzz, show Two girls1Dildo oraz do wygrania prywatny taniec! Dla pan beda podobne atrakcje i open bar dla wszystkich przez 1h #iwokrycki #bulgaria #studenttravel @3279

  7. Siema wiara! Dzis playboy party! Zbiorka o 20.45 pod bonkersem! Impreza platna 35L dla Facetow 10 dla Dziewczyn. Bilety do kupienia dzis o 19.30 w Royalu #iwokrycki #bulgaria #studenttravel @3278

  8. 2eur. Obowiazujacy dress code:spodniczki w krate,podkolanowki,trampki,collegowe bluzy. Jutro wyjazd na objazdowke po Korfu. Wstepnie zbiorka o 7.15 pod marketem #katarzynawlazlak #grecja #studenttravel @3277

  9. A wieczorem Glamour Party! Ubierzmy sie mozliwie adekwatnie :) Zbiorka o polnocy pod straza pozarna, razem pojdziemy do klubu Extreme. Milego popoludnia! ST #piotrgniazdowski #portugalia #studenttravel @3274

  10. Dzis before w naszej tajnej zatoce pod zamkiem :D Wychodzimy spod hotelu o 21:45. Robimy wspolny #poncz! Zbiorka po 2 euro w pokoju 108. Pozniej St. Trope! :) #martynazaciera #hiszpania #studenttravel @3273

  11. #graterenowa juz dzisiaj! Zbiorka o 18:00 pod recepcja. Zabierzcie aparaty lub smartfony, bedziecie robic zdjecia :) Dla zwycieskiej druzyny nagrody #sznaps! ST #piotrgniazdowski #portugalia #studenttravel @3272

  12. Zbiorka na wyjazd do Barcelony jutro o 12:00 pod hotelem Castella! Bez spoznien! :) Zamiast obiadokolacji dostajecie lunch pakiet. #martynazaciera #hiszpania #studenttravel @3271

  13. Zbiorka #sewilla jutro o 12:00 pod straza pozarna, powrot pozno w nocy. Jesli zglosi sie jeszcze 10 osob, zmniejszamy cene do 25 euro :) Podbijamy Hiszpanie! ST #piotrgniazdowski #portugalia #studenttravel @3269