Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. O 23 ruszamy spod Warszawy do klubu Malibu, nie zapomnijcie kart klubowych! Kto jeszcze jej nie ma - zapraszamy na dyzur! Piona! Wasi piloci :) #zlotepiaski #ST #malgorzataprzybylska #bulgaria #studenttravel @2699

  2. Dla chetnych zapraszamy na 21 do hotelu Royal na pojedynek KOBIETY vs. MEZCZYZNI organizowany przez animatorow hotelu. Niech wygra najlepszy! #zlotepiaski #malgorzataprzybylska #bulgaria #studenttravel @2698

  3. Specjalnie dla osob ktorym nie udalo sie dotrzec rano :) zapraszamy na nasz dyzur pod hotel Warszawa o 20.00-21.00. KADRA ST #zlotepiaski #malgorzataprzybylska #bulgaria #studenttravel @2696

  4. Grupo! Badzcie na dole Luku triumfalnego o 15:05. Odjazd z Paryza o 17:00 spod wiezy Eiffla. Prosze o punktualnosc! Pozdro #zawszespoko #jakubjozwiak #francja #studenttravel @2693

  5. Jutro do 10-tej wszyscy opuszczaja pokoje.Bagaze skladamy pod balkonem wlascicieli Apartamentow Izabella.Zbiorka pod Izabella o godz.18tej.Dzis robimy porzadki! #anetaglogowska #grecja #studenttravel @2692

  6. Ta ostatnia impreza!! Zaczynamy flankami o 22! A. #anetaglogowska #grecja #studenttravel @2691

  7. Jutro wycieczka ALBANIA POLUDNIOWA! Start: 08:30 pod hotelem, nie za(s)pijcie i wezcie stroje kapielowe! :) Ew. dodatkowe zapisy na imprezie. Sniadanie o 8. ST #piotrgniazdowski #albania #studenttravel @2690

  8. Dzisiaj o 21:00 RED CUP PARTY w hotelowej jadalni! Ubieramy sie w stylu american college :) Z klubami problem wiec sami zrobimy szkolna dyskoteke! Piotrek ST #piotrgniazdowski #albania #studenttravel @2689

  9. W przypadku problemow ze zdrowiem prosze o info zanim udacie sie do lekarza - zaaranzuje pomoc medyczna. W sytuacjach naglych: 0048228645526, nr polisy: 200876. #piotrgniazdowski #albania #studenttravel @2688

  10. Wazne: bardzo prosze osobe z ktora rozmawialem pol godziny temu o przyjscie, nie moge Was znalezc w pokoju! :) Piotrek ST #piotrgniazdowski #albania #studenttravel @2687

  11. Numery telefonow do pilotow: Mariola 784020439, Gabriel 606925426, Malgosia 606921582 #zlotepiaski #malgorzataprzybylska #bulgaria #studenttravel @2686

  12. Wspolne wyjscie na plaze o godzinie 14.00 spod hotelu Warszawa! Zapraszamy! Kadra #ST #zlotepiaski #malgorzataprzybylska #bulgaria #studenttravel @2685

  13. Dyzur od 11.30 do 12.30 pod hotelem WARSZAWA. Zapraszamy osoby,ktore nie maja opasek,chca kupic wycieczke lub karte klubowa badz z nami porozmawiac :) piona! ST #zlotepiaski #malgorzataprzybylska #bulgaria #studenttravel @2684

  14. Dzieki za mega wyjazd! Juz za Wami tesknie :( do zobaczenia na nastepnym wyjedzie! Rafal ST #rafalswierblewski #hiszpania #studenttravel @2683

  15. Barcelooooooona!!!
    JUTRO spotykamy sie o 12 w lobby i jedziemy do Barcelony:) bedziemy tam caly dzien, wezcie wygodne buciki:P
    Do zobaczenia!
    Kadra ST #sebastianaugustyniak #hiszpania #studenttravel @2682