Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Mordki konczcie befory bo czekamy na Was w Soundzie, koncert Lilu niedlugo sie zaczyna! #niespimy #jazdajazda #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @7369

  2. 21:30 przy hotelowym bilardzie zwroty kasy za vouchery i dzisiejszy koncert #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @7368

  3. Dzisiaj 22:45 wspolne wyjscie z hotelu na koncert Lilu w klubie Sound.Zapraszamy wszystkich,wstep free (udalo sie!) a dla chetnych 3h open baru za jedyne 15eur! #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @7367

  4. O 16:00 przy basenie widzimy sie na #hawaii!Bedzie #alkoarbuz, konkurs limbo i inne gry. Dzisiaj w porze lunchu na barze piwo i wino :) #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @7366

  5. Jeszcze raz wieeeelkie dzieki wszystkim za wyjazd i wspolnie spedzony czas! Stworzyliscie niesamowity i niepowtarzalny klimat! WOW!pozdrawiam i do zobaczenia :) #damianartemiuk #chorwacja #studenttravel @7365

  6. A dzis wieczorem 23:15 eleganckie towarzystwo wychodzi do naszego ulubionego klubu Sound w stylu #Glamour! Dress Code:suit #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @7364

  7. Walizka juz zlokalizowana,teraz potrzebujemy Waszej pomocy w znalezieniu klucza! Znajduje sie gdzies na terenie osrodka, za pomoc w znalezieniu nagroda #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @7363

  8. WAZNE!Ktokolwiek widzial ktokolwiek wie:Poszukiwana duza,czarna walizka. Za pomoc w odnalezieniu przewidziana nagroda. #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @7362

  9. Tak, niestety to juz. Nasz wyjazd dobiega konca. Zbiorka o 14 z bagazami pod Davidem i przypominam o pozostawieniu porzadku w pokojach, klucze w drzwiach #damianartemiuk #chorwacja #studenttravel @7361

  10. O 11 wyjscie na quady (dla niezapisanych tez :) oraz zapisy na jutrzejsza objazdowke autokarem po najwazniejszych miejscach na wyspie #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @7360

  11. 9.45 pakowanie bagazy na dole, kto sie spozni bedzie szedl z bagazami na parking u gory. Do 10 oddajemy kluczyk i wyjazd na miasto. #malgorzatacymbor #portugalia #studenttravel @7359

  12. Dla chetnych wyjscie o 11:00 spod recepcji na quady i objazdowke po dzikich plazach i okolicy. #maciejjedrzejczyk #grecja #studenttravel @7358

  13. Kochani! Metro kursuje dzis do 24.00 a jutro od 5.00 rano. Wsiadac w zielona linie w kier trinidat nova. Sa nocne autobusy. Sniadanie 8-9, po pakowanie bagazu. #malgorzatacymbor #portugalia #studenttravel @7357

  14. Dzisiaj #lastnight ! Ustawka 22 pod Davidem po drodze #flanki przy BubaBarze i Makarano! #seeU krejzole ;) #chonabibe #lecimytutaj #damianartemiuk #chorwacja #studenttravel @7356

  15. Jutro wieczorem 22:30 Hawaii Party
    Wykwaterowanie w sobote 03.10 - godzina do ustalenia. #krzysztofujma #grecja #studenttravel @7355