Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Dzisiaj w Bivio gra dj Abdool - gosc ktory m.in sklada mixtapy Student Travel! Pamietajcie zeby wyjsc przed 23 zeby nie bylo lipy z cisza nocna.Dozo w Bivio! #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @5059

  2. 10:00 wyjscie spod Nevegalu na stok i wspolna rozgrzewka. Potem o 15:30 widzimy sie na ApressSki w Alegrze na Carosello 3000.See ya! #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @5053

  3. Wazne nr: tel do pilota: 48608408616 nr polisy 200876. tel. do ubezpieczyciela (signal iduna) 48 22 864 55 26 #lukaszodrzywolski #francja #studenttravel @5052

  4. Witamy w Francji! zapraszamy na wspolna integracje o 21:00 na recepcjii. Od jutra nie kursuje pobliska gondola, nalezy korzystac ze skibusow. ST #lukaszodrzywolski #francja #studenttravel @5051

  5. Dzisiaj o 22:15 startujemy spod Nevegalu do klubu Bivio by pod haslem #SIEMA oficjalnie przywitac Livigno i zrobic dobra integracje. Do zobaczenia! #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @5050

  6. Jutro 9:30 wyjscie na stok z freestyle-owymi chlopakami spod Nevegalu. Lecimy teraz rozdac brakujace karnety! #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @5049

  7. Zapraszam o 21:45 pod recepcje po odbior skipassow i sprawy organizacyjne. Pozniej dla chetnych wyjscie na spacer do centrum Livigno z opcja wbicia do klubu :) #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @5048

  8. Dzieki za wspolny wyjazd.
    Kontakt do mnie michalgwarda.pilotwycieczek.pro lub fb
    Polecam #GrupaWsparcia (slash za !): fb.com!groups!1376864642637305
    #JakZyc? #michalgwarda #wlochy #studenttravel @5023

  9. Moi kochani ja wiem ze jeszcze jestescie nachlani,ale niestety trzeba juz wstawac i torby swoje kierowcom podawac,alkoholowi mowimy juz pas bo do9 mamy czas #ST #arkadiuszczank #francja #studenttravel @5022

  10. Zameldowani w hotelu Lores od 8:00 do 9:00 w recepcji zglaszaja odbior pokoju .bagaze na zewnatrz a w pokoju zostaje jeden przedstawiciel #bartoszbielinski #wlochy #studenttravel @5021

  11. Ostatni gwizdek do pakowania, 21 30 Widzimy sie na zewnatRz, potem impreza w Liberty. Tam gdzie bylismy w srode. Piona #mateuszbalicki #francja #studenttravel @5020

  12. O 20 przy przystanku skiBusa podjezdza nasz autokar, takze mam nadzieje ze masz juz w nim wszystkie bagaze.
    #zatanczZeMnaJeszczeRaz #szczesliwejDrogiJuzCzas #michalgwarda #wlochy #studenttravel @5019

  13. Zaginely narty w skromnie, voulk race Tiger sr 165 czarno zolte oraz Fischer Word cup GS 186. Jesli ktos cos Widzial dajcie znac na nr. 515 347 653 #mateuszbalicki #francja #studenttravel @5018

  14. O 21 30 #redcup przed rezydencja. Bedziemy grac we flanki, zabierzcie ze soba piwko. #mateuszbalicki #francja #studenttravel @5017

  15. Hej, o godzinie 19 przejde sie po pokojach i przekaze wam informacje odnosnie jutrzejszego wykwaterowanie i wyjazdu. #mateuszbalicki #francja #studenttravel @5016