Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Hej! Okolo 20 rozpoczniemy obchod w celu zebrania kasy na kolacje regionalna. O 22 widzimy sie w pubie Home, obowiazuja przebrania KICZ. Beda konkursy i nagrody #aleksanderlewandowski #francja #studenttravel @853

  2. 6 EUR. Zastanowcie sie czy macie na to ochote i jutro w trakcie apresa lub wieczorem przed impreza zrobimy z Ola zapisy i zbierzemy hajs. Milego wieczoru- kadra #aleksanderlewandowski #francja #studenttravel @852

  3. W czwartek jest opcja, zeby wybrac sie na wspolna kolacje regionalna. W menu: talerz wedlin, salata, ser raclette, founde i tartiffle za 20EUR(os). Wino 0,5l za #aleksanderlewandowski #francja #studenttravel @851

  4. na piwko na stoku i Apres ski. Beda konkursy a dla aktywnych smialkow- fajne nagrody! Do zobaczenia- kadra ST! #aleksanderlewandowski #francja #studenttravel @850

  5. zjazd golasow na trasie Cretes.Dla rozgrzewki i odwagi polejemy wam shoty :-)Bedzie golo i wesolo!O 15.30 zapraszamy do Pano Bar-posrednia stacja gondoli Jandri #aleksanderlewandowski #francja #studenttravel @849

  6. Hej! Jutro o 10 szkolenia ski dla zaawansowanych(spotkanie na placu glownym). O 14.30 spotykamy sie u gory wyciagu BIALE JAJKA(wyciag telephericque)i cisniemy #aleksanderlewandowski #francja #studenttravel @848

  7. Hej! O 18 wspolne wyjscie na basen, wbijajcie koniecznie, zeby rozluznic miesnie po super dniu na stoku. Sorry ze tak pozno ale dopiero wrocilismy:-) Kadra ST #aleksanderlewandowski #francja #studenttravel @847

  8. Jutro 10.00 pod Artiuk zbiorka grupy zaawansowane szkolenia. Dzis prosimy o wzgledna ciesze. Jutro rowniez kicz party! #annalacwik #wlochy #studenttravel @1375

  9. snieg i droga bedzie nieprzejezdna przelozymy wyjazd na srode a jutro pojezdzimy u nas. Do zobaczenia rano- kadra ST :-) #aleksanderlewandowski #francja #studenttravel @846

  10. Hej! Dzis juz chill bo jutro trzeba wczesnie wstac. O 7.50 zbiorka na placu glownym i wyjazd do Alpe d Huez. Prognoza jest dobra, ale jesli w nocy bedzie padal #aleksanderlewandowski #francja #studenttravel @845

  11. Dzis od 22 do 24 festival piwa. Placisz 2 pijesz 3 wstep free. Cena duzego piwka ok 5e. Widzimy sie w restauracji Dai Angioi(ta co wczoraj) #annalacwik #wlochy #studenttravel @1374

  12. Hej! Ze wzgledu na brzydka pogode wspolne wyjscie na basen przekladamy na inny dzien. Kadra ST :-) #aleksanderlewandowski #francja #studenttravel @844

  13. Nr polisy 200876. Od 16.00 zapraszamy na apres ski w gule gule pod glownym wyciagiem. Promocyjne ceny dla ST. Pizza u Alberto za 5.50 euro tylko dla Was! #annalacwik #wlochy #studenttravel @1373

  14. 22.00 zbiorka na recepcjach hoteli i idziemy prosto na impreze,bilety mozna dokupic na wejsciu u Ani! rozgrzewka 9.30 szkolenia 10.00 #annalacwik #wlochy #studenttravel @1372

  15. Mam nadzieje, ze nie bedziecie musieli korzystac z ubezpieczenia, ale na wszelki podaje numer polisy: Signal Idiuna 200876 numer alarmowy: 0048 22 864 55 26 #aleksanderlewandowski #francja #studenttravel @843