Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Glamour Party High heels and suit up rusza z pod willi Mario o 22:00. Na naszym placu ustawili scene i bedzie koncert bebniarzy wiec idziemy w nowe miejsce :) #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1772

  2. Hola! Dzis impreza z muzyka nad basenem 19.30 22.00. Basen czynny do 20.00. Przypominamy o zakazie wnoszenia alkoholu i jedzenia na teren basenu. Kadra ST #karolinagolowin #hiszpania #studenttravel @1454

  3. Gospodarze waszych willi nie maja kolejnych klientow. Z toalet i prysznicy korzystamy w swoich willach nie wszyscy u Maria. #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1771

  4. Final version. Pokoje opuszczamy do 9:59, bagaze zostaja w waszych domach. O 12:00 u Maria czesc waszych bagazy pakujemy do autobusu 1, a reszta zostaje u Maria #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1770

  5. UWAGA! zmiana! JUTRO Wykwaterowanie do godz.10.00, znosicie bagaze do autokaru,wyjazd godz.15.45 w strone Makarskiej. Pozdrawiam, Karola ST #karolinakadziela #czarnogora #studenttravel @1707

  6. Oto nadszedl dzien Saznego Melanzu!!! Dzis na placu 22:00 start Glamour Party. Balet do upadlego, ostatniego studenta. Kto nie baluje... ten baluje podwojnie!!! #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1769

  7. Wyjazd do domu nastapi w godzianch wieczornych okolo 21:00 21:30. Wracamy dwoma autobusami te same sklady. W Katowicach przesiadka tak jak bylo. :) #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1768

  8. Drodzy Parafianie! Czas na chronologiczne ogloszenia duszpasterskie. Jutro opuszczamy pokoje do 9:59. Bagaze skladamy przed willa u Mario i... na plaze!!! #piotrkozakiewicz #chorwacja #studenttravel @1767

  9. Witam Slonecznie o poranku! Juz od 11:30 Plazing, Smazing i animacje na Plazy na przeciw Beach Baru RAJ. Milego Dnia! Rezydent ST Lucjan. #lucjanstojanow #bulgaria #studenttravel @1214

  10. Hej Zlote. Od 13:00 Na boisku plazowym za PR CLUBEM Plazing, Smazing i Siateczka z Animatorem ST Piterem. Wieczorem Vixa w Albenie. Pozdr. Rezydent ST Luciano. #lucjanstojanow #bulgaria #studenttravel @1213

  11. 1. nie dotarl karton,ktory dzis caly dzien probowalam przechwycic z Chorwacji, 2.Grill mial byc u wlascicielki naszego domu,odp jest jasna, ognisko na plazy ok! #karolinakadziela #czarnogora #studenttravel @1706

  12. Drodzy,apeluje o dwie ostatnie ciche i spokojne noce, od 22,00 cisza nocna, poreczylam za was,jesli bedzie chaos,jutro nas wykwateruja. Pozdrawiam, Karola ST #karolinakadziela #czarnogora #studenttravel @1705

  13. Uwaga!!!Poczawszy od jutrzejszej kolacji, wszystkie posilki beda mialy miejsce w hotelu Garbi Park.Godziny posilkow bez zmian, wezcie ze soba karty hotelowe. ST #karolinagolowin #hiszpania #studenttravel @1453

  14. Zwrot kart basenowych jutro w recepcji miedzy 10 10.30 u Ani!Pakowanie autokarow 10 10.30 Autokar Piotrka. Autokar Kuby 11;45 12.15!Pozdro! Kadra ST #jakubjozwiak #portugalia #studenttravel @1671

  15. Jutro wykwaterowanie najpozniej do 10.00!!!W razie nie wywiazania sie z tego warunku,zostana zastosowane kary finansowe.Wyjazd o 12:30 spod strazy pozarnej! ST #jakubjozwiak #portugalia #studenttravel @1670