Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Dzis 21.15 Student Travel US College Party (beer pong, flanki i inne) nad basenem,tam gdzie zumba. 23 odpalamy wrotki na miescie.Czy ktos ma kabel do canona?Cya #malgorzatacymbor #portugalia #studenttravel @2310

  2. Urwipolcie! Dzis ostatnia szansa na zapisanie sie na turbo wyjazd do Lizbony!!! Do dzis zbieram tez kase za wycieczki. Pokazalismy wczoraj jak sie bawi ST :D #malgorzatacymbor #portugalia #studenttravel @2309

  3. Samolot zbiorka 18 20 pod royalem, odjazd na lotnisko 18 30. Autokar zbiorka o 19 kolo royala, przy hotelu tzaravets! Pozdro Rafal ST #rafalswierblewski #bulgaria #studenttravel @2308

  4. Samolot zbiorka 18 20 pod royalem, odjazd na lotnisko o 18 30. Autokar zbiorka o 19 kolo royala przy hotelu tzaravets! Pozdro Rafal ST #rafalswierblewski #bulgaria #studenttravel @2307

  5. Bonjour Nice! O 10:00-10:15 pakowanie autokaru. 10.30 punktualnie odjazd.Temperatura na miejscu ok.25 stopni C.Do zobaczenia! #jakubjozwiak #portugalia #studenttravel @2306

  6. Witajcie;) Kolejny piekny dzien przed nami:) 11:30 wyjazd na plaze z parkingu. 17:30-18:00 ostatnia szansa na wykupienie wycieczek(king Size):) Kadra ST :) #mateuszkruk #grecja #studenttravel @2305

  7. Przypomnienie! Do 12 zdajemy pokoje, inaczej moze byc kara. Kaucje oddam ja pozniej jak dostaniemy calos . Transfer na lotnisko o 18 30 spod royala #rafalswierblewski #bulgaria #studenttravel @2304

  8. Przypomnienie! Pokoje zdajemy do 12, inaczej moze byc kara. Kaucje rozdam wam pozniej ja jak oddadza calosc I wszystko bedzie git. Info o wyjezdzie pozniej! #rafalswierblewski #bulgaria #studenttravel @2303

  9. Smacznego! :) Jutro pierwsza lekcja surfingu o 13:00 dla I pietra, o 17:00 dla parteru. Start w G3 Surf School. The night is young! Piotrek ST #piotrgniazdowski #portugalia #studenttravel @2302

  10. Hej:) wyspanych i niewyspanych zapraszam na wieczorny spacer po miescie tudziez piwko na plazy:) 22.30 pod recepcja:) ST #nataszakorczak #macedonia #studenttravel @2301

  11. Prosimy was jutro o punktualnosc! Statek na nas nie poczeka :P badzcie o 7:45 na placu bo musimy byc wczesniej. Jutro wieczorem Glamour Party, dzisiaj wolne ST #pawelskowron #chorwacja #studenttravel @2300

  12. Hejka! Biorac pod uwage Wasze sugestie przesuwamy nasz be4 na 22, a od razu po ruszamy w tani. Cya ziomeczki!! #malgorzatacymbor #portugalia #studenttravel @2299

  13. Moi drodzy! Dzis spotykamy sie o 21.30 pod bunge (niedaleko Time outu). Pozniej jesli bedziecie chetni to pojdziemy potanczyc. Do zobaczenia! Madzia ST #magdalenafarys #czarnogora #studenttravel @2298

  14. Dzisiaj before 21 w BLUE (apartamenty przy plazy za parkingiem jest flaga ST i baner) :)Milego wieczoru :) #mateuszkruk #grecja #studenttravel @2294

  15. panowie: spodenki tez za kolana i koszulka z rekawkiem ;) Osoby ktore maja wyzywienie odbieraja pakiety dzisiaj o 20:30 pod KING SIZEM. Wejscie do klasztorow 3E #mateuszkruk #grecja #studenttravel @2293