Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Skipassy oddajecie w kasie i odbieracie za nie kaucje. Powrot z Gerlitzen: zbiorka 16:00, odjazd 16:15. Kolacja bedzie o 18:30. #martynazaciera #austria #studenttravel @4706

  2. Jutro 7:45 sniadanie, 8:30 pakowanie bagazy, 8:45 wyjazd do Gerlitzen, 14:00 #zjazdgolasow. Spotykamy sie na szczycie Gerlitzen (1911m). #martynazaciera #austria #studenttravel @4705

  3. Dzis tlusty czwartek!Przed toastem ze Sznapsa wyjscie o 20:40 spod smietnikow na stok gdzie beda faworki,grzane wino (podobno za free) i pokaz z pochodniami #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @4704

  4. 21:00 impreza w salce dyskotekowej. Dzis bawimy sie w stylu #hollywood. Przebieramy sie za postacie filmowe, bajkowe etc. Za najlepsze przebranie oscarST! :) #martynazaciera #austria #studenttravel @4703

  5. Dzis w godzinach 20-22 obchod po pokojach -i info o wykwaterowaniu. A o 22:45 zbiorka pod recepcja i impreza w smithy #hollywood.Dla przebranych nagroda:) ST #annapindera #francja #studenttravel @4702

  6. hej! zapraszamy jutro o 14:00 na wspolny apres w knajpie przy gornej stacji wyciagu TC La Chaup (flaga ST) oraz zjazd golasow o 14:30 :) #ST #lukaszodrzywolski #francja #studenttravel @4701

  7. A dalsza czesc wieczoru lecimy z college-owym motywem #redcup,bedziemy pic piwo z kultowych kubeczkow,bedzie beer pong,beer bong i flanki na sniegu.Kupcie bro #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @4700

  8. A ok.21:30 w pok.31 wzniesiemy toast #SZNAPS-em za wszystkich,ktorzy dzisiaj pokazali jak sie zjezdza.Brawo golasy i wielkie dzieki za dobra zabawe! :D #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @4699

  9. Dziewczyno! Wbijaj o 18:00 do Dai Angioi na pietro -1 gdzie Kamil poprowadzi dla Ciebie zajecia z samoobrony (nie tylko przed Wlochami). Zapraszamy Panie! #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @4698

  10. Dzisiaj o 13:30 dla chetnych #getnaked czyli zjazd bez gaci :D Widzimy sie na gorze gondoli nr 26, zjedziemy trasa 32 #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @4694

  11. Dzis o 17:50 zbiorka przed recepcja i wyjscie na raclette do pobliskiej pizzerii. #ST #lukaszodrzywolski #francja #studenttravel @4693

  12. Kto juz nie ma sily jezdzic zabiera kostium i recznik ;) Przy stoku bowiem znajduja sie termy (dodatkowo platne). #martynazaciera #austria #studenttravel @4692

  13. Komisja gier i zabaw oceniajaca wykonanie gry terenowej czeka na Was w Dai Angioi,zapraszamy druzyny!Po wejsciowki wbijajcie tez tutaj lub smsem nr pokoju #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @4691

  14. Do 22:30 mozna jeszcze kupic wejsciowke na dzisiejsze party z sexy pielegniarkami.Podczas imprezy beda rozdawane gadzety,mozna tez wygrac wycieczke na Sardynie #maciejjedrzejczyk #wlochy #studenttravel @4690

  15. Jutro o 17tej apreski w barze umbrella.W programie:wyniki gry terenowej i konkurs limbo-dla zwyciezcy nagroda na literke S :) bedzie tez trick board :) ST #annapindera #francja #studenttravel @4689