Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Siemaneczko wyjscie na plaze 12:20. Wieczorem #redcup 20:00 przed hotelem. Jutro 9:00 przed hotelem zbiorka i wyjazd na zwiedzanie Albani poludniowe. Pozdroooo #bartoszbielinski #albania #studenttravel @3004

  2. Misiaki, bagaze pakujemy do autokaru o godzinie 15. Wieczorna zbiorka przed autokarem o 20:45, wyjazd o 21:00. #martynazaciera #grecja #studenttravel @3003

  3. Hallah Dziunie i Dziunieslawy dzisiaj od 15.00 czekamy na Was pod wieza Eiffla dajemy w plazen, sloneczko jest groobe wiec smazymy sie konkursimy Yo #kadraST #krzysztofkardas #bulgaria #studenttravel @3002

  4. Aloha:) o 22.01 zapraszam na #alkoarbuza:) a pozniej na balety:) zbiorka na rejs na Berlengas o 10.30. Powrot o 18.30. ST #nataszakorczak #portugalia #studenttravel @2996

  5. Jutro #rafting ! Zbiorka 14:50 pod willa Vodanovic. Nie zapomnijcie recznikow i kostiumow kapielowych badz kapielowek :) do zobaczenia #kadraST #annapindera #chorwacja #studenttravel @2995

  6. Dzis #b4 start 23 pod kosciolem.szykujcie sie na nowe gry specjalnie dla Was :) potem imprezujemy w klubie Marineta :) zapraszamy #kadra ST #annapindera #chorwacja #studenttravel @2994

  7. O 23 wspolne wyjscie do Möef Gagi na piana party, zabezpieczcie telefony, dokumenty, ubierzcie gorsze buty, bedzie mokro :P ST #pawelskowron #hiszpania #studenttravel @2993

  8. Ancymonki! 21:00#redcup party, widzimy sie pod recepcja. Wejscie %% i kocyki. Jutro 8:20 zbiorka pod recepcja, 8:30 wyjazd na wycieczke. See ya Gosia! #malgorzatacymbor #francja #studenttravel @2992

  9. Informacje odnosnie jutrzejszej wycieczki do VARNY: spotykamy sie o godz 14:10 na schodach miedzy hotelami Varshava i Havana. Prosimy o punktualnosc!:) #kadraST #dominikakedzierska #bulgaria #studenttravel @2991

  10. Ze wzgledow organizacyjnych jestem zmuszony przesunac nasze spotkanie o20 minut na 20:50. Reszta bez zmian pozdro #radoslawlatka #francja #studenttravel @2990

  11. Wyjazd zalezny od przyjazdu kolejnej grupy. Przewidywana pora pakowania bagazy do autokaru 14:00, a wyjazdu 19:00. Rano dostaniecie konkretne info :) #martynazaciera #grecja #studenttravel @2989

  12. Wykwaterowanie jutro DO GODZINY 10! Sprzatamy pokoje, klucze zostawiamy w drzwiach, bagaze skladujemy w jednym miejscu pod kazda z villi! #martynazaciera #grecja #studenttravel @2988

  13. Ekipsia :) beforek 21:00 pokoj 302 ( najlepsze melo gwarant ) 23:00 ruszamy na impre do Sumer Depo . Pamietajcie NA WYJEZDZIE SIE NIE LICZY :-D POZDRO #bartoszbielinski #albania #studenttravel @2986

  14. Dzis ostatnia impreza! Stawiamy sie na niej wszyscy :) Najpierw wspolny before o 22 pod altanka, pozniej kolo 23:30 idziemy do king size. #martynazaciera #grecja #studenttravel @2985

  15. Robaczki, o 18:45 spod hotelu aqua rossa startuje gra terenowa! Przyjdzcie punktualnie. Zabierzcie kartki, dlugopisy, telefony, aparaty. Do zobaczenia! #martynazaciera #grecja #studenttravel @2984