Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Bardzo prosze o nie wyrzucanie jedzenia! Rzeczy nadajace sie jeszcze do spozycia mozna zostawic w kartonie w recepcji. Zrobcie zapasy na droge! #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @11054

  2. Kochani, wykwaterowanie jutro do godziny 13:00. Klucze zostawiamy w recepcji. Pakowanie bagazy do autokaru o 13:15, odjazd 13:30. Prosze o ogarniecie pokoi :) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @11053

  3. Sluchajcie mordeczki!! Dzisiaj #apresski w barze loup blanc (dolna stacja telemix clappe) start 16.30 taras na dachu dla nas! Promocja 50%na barze! Obowiazkowo! #sebastianaugustyniak #francja #studenttravel @11049

  4. Siema! To nie zart:) pewna osoba poszukuje czarnej walizki z logo CATapilara. Ktokolwiek widzial ktokolwiek wie. Na rozgrzewke obowiazuje kwadrans studencki;) #dawidjaniga #francja #studenttravel @11048

  5. 09:15 prosze was o wystawianie walizek na hol, zeby pani Ewa mogla juz sprawdzac pokoje. #malgorzatakaczmarek #slowacja #studenttravel @11047

  6. Moi Mili, jako ze Portugalczycy poszli spac i miasto sie wyludnilo, przenosimy impreze na plaze :) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @11046

  7. Przepraszam za nieporozumienie, wszystko juz OK. Spotkanie odwolane :) #malgorzatakaczmarek #slowacja #studenttravel @11045

  8. Hej hej. Mam do was wielka prosbe abysmy wszyscy spotkali sie o godzinie 22 na holu. Wazne. #malgorzatakaczmarek #slowacja #studenttravel @11044

  9. Widzimy sie za chwile na piwko w le piege a loup (budynek galerii)
    Jutro o 9 wspolna rozgrzewka pod tcc costebelle (gondola) #sebastianaugustyniak #francja #studenttravel @11043

  10. ... tylko niech Was melanz za bardzo nie poniesie, bo jutro ruszamy w trase przypominajaca miejscami rollercoaster:) Zbiorka o 8:30 pod recepcja ;) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @11042

  11. A dzis wieczorem powtorka z rozrywki, zapraszam na wspolne wyjscie na miasto o 23:00 spod recepcji! #tancehulancedobialegorana #hulajduszapieklaniema #petarda #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @11041

  12. Pieniadze za offroad bede zbieral dzis o 20:00 pod recepcja.Ubierzcie sie cieplo, poniewaz bedziemy jezdzic po gorach, zabierzcie tez okulary przeciwsloneczne! #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @11040

  13. Jesli ktos jeszcze zastanawia sie nad offroadem, to prosze o jak najszybszy kontakt, mamy juz pelne 2 jeepy, a to ostatnia chwila, zebym zamowic trzeci. #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @11039

  14. Poszukujemy deski snowboardowej w czarnym pokrowcu wedze. Prosze o kontakt kto ja ma:) 48571202614 #sebastianaugustyniak #francja #studenttravel @11038

  15. Spoznialscy czekamy na placu do 18:30 i idziemy pod autokar! Ruchy! #karolinabiel #szwecja #studenttravel @11037