Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Na wygrana druzyne czekam z darmowymi drineczkami jeszcze przez 15 min przy barze na najwyzszym pietrze w Carnaby #darmowyalkoholczeka #monikamlynarczyk #wlochy #studenttravel @10267

  2. Przypominam jutro przy recepcji sniadanie 1 grupa 7:00, 2 gr 7:20, 3 gr 7:40. Od 8 pakujemy sie do autokaru. 8:30 wyjazd. Dobranoc #wypoczywamy #jutrozwiedzamy #joannaproskien #portugalia #studenttravel @10266

  3. Jutro zbiorka pod autokarem z bagazami o 8! Sniadanie od 7. Klucze oddajecie na recepcji. Zwiedzamy Kotor i Budve, nocleg i kolacja w Albanii. #jedrzejkamzelewski #macedonia #studenttravel @10265

  4. Jutro zmiana godzin sniadania: Od 7:30 do 10:30 #kadrast #monikamlynarczyk #wlochy #studenttravel @10264

  5. Wczoraj #b4 najlepszy na swiecie xD powtorka? Tak! O 22:30 w tym samym miejscu co wczoraj :) pozniej Makarano! W roli glownej Patryk i #wegorzparty #kadraST #maciejadamczyk #chorwacja #studenttravel @10263

  6. Kochani na flanki wezcie prosze swoj alkohol. Najlepiej sie sprawdza piwo i wino :) #sylwiagadomska #grecja #studenttravel @10262

  7. O 21 spotykamy sie przy basenie! (pietro nizej niz restauracja). Miejsce ze soba %. Piwko, wino, ewentualnie piec. Wieczor integracyjny #redcup #jedrzejkamzelewski #macedonia #studenttravel @10261

  8. Dzisiaj #walkaround spod Aqua Rossa o 19:00, kolacja o 19:30 dla tych ktorzy wykupili opcje. Nastepnie #b4 o 22:00 i wejscie do kingsize klub!
    #studenttravel #wandaraczynska #grecja #studenttravel @10259

  9. Dzieki na wyjazd:) na FB grupa: patiologia kavos, Zapisujcie sie i wrzucajcie foty #ST #katarzynagrzych #grecja #studenttravel @10258

  10. Zbiorka na Lizbone jutro o 6:50 pod bialym autokarem. Na miejscu bedziemy okolo 10:30- 11:00, Planowany powrot do Lagos okolo 23:00, potem prosto do BonVivant! #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10257

  11. OpenBar: cena za open bar 1godzina dla jednej osoby plus koszulka StudentTravel 15euro #sylwiagadomska #grecja #studenttravel @10256

  12. Misiaczki Pysiaczki, przypominam, ze za godzine widzimy sie na plazy i plazujemy wspolnie w hawajskim klimacie! A juz jutro wyruszamy do Lizbony! #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @10255

  13. Jesli chcecie mozemy w clubie Sounds lub RockInn zorganizowac open bar przez godzine za 12euro od osoby. Chetnych zapraszam dzis przed RedCup na balkon #sylwiagadomska #grecja #studenttravel @10254

  14. Wszystkie problemy zostaly zgloszone i bede rozwiazane w ciagu 2dni. WAZNE: moze nie byc dzis cieplej wody bo jest awaria na calym Korfu #sylwiagadomska #grecja #studenttravel @10253

  15. Kochani dzisiaj o 22.00 widzimy sie pod apart. Gdzie zagramy we #flanki pozniej #redcup w SOS #americanstyle #kratka #spodniczki #sylwiagadomska #grecja #studenttravel @10252