Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Plazowa ustawka pod mini wieza Eiffla godz 15 :) #zawszespoko #ST #dominikakedzierska #bulgaria #studenttravel @2949

  2. Plazowa ustawka pod mini wieza Eiffla godz 15:) #zawszespoko #ST #dominikakedzierska #bulgaria #studenttravel @2948

  3. Tym,ktorzy sa w Lizbonie zycze milego dnia,a pozostalych zapraszam na wspolny plazing, smazing i drinking tsm, gdzie wczoraj:) ST #nataszakorczak #portugalia #studenttravel @2947

  4. Bom dia:) prosze o sprzatanie po sobie naczyn w kuchni i z patio oraz o oddanie tych kubkow, ktore macie w pokojach, bo nie ma z czego pic kawki z rana;) #nataszakorczak #portugalia #studenttravel @2946

  5. Misiaczki!!! Dzis bawimy sie po amerykansku, #redcup party o 21, wezcie ze soba %. Dzis to Ja zabieram Was na clubbing. Poki co plazujcie, smazcie sie! Buzka #malgorzatacymbor #francja #studenttravel @2945

  6. Hejka! Dla osob ktore zostaly - dzis #chilloucik na plazy! Osoby zadne wrazen zapraszamy o 15 na #beachspot - pokazemy wam klify! #PozdroST #pawelzakrzewski #chorwacja #studenttravel @2944

  7. Siema od 12 beach spot ST, wspolny plazing. 18:30 w recepcji dyzur, karty-fakultety. Wieczorem college party,mini,zakolanowki,koszule w krate. 22:30 ruszamy ST #pawelskowron #hiszpania #studenttravel @2943

  8. Siemanero! Zapraszamy na wspolne plazowanie! Bedzie twister, siatkowka i frisbee. Wjazd godz 15. Obecnosc zaprocentuje! #plaza #zawszespoko #kadraST #dominikakedzierska #bulgaria #studenttravel @2942

  9. Ziomeczki! do 11.30 przy recepcji zapisy na fakuktety! #malgorzatacymbor #francja #studenttravel @2941

  10. Siema! Zapraszam jutro, a wlasciwie to juz dzis o 10:30 na fitness przy LUB w basenie, a o 22:30 pozegnalna impreza w stylu kicz-party! Przebrania obowiazkowe! #maciejtaraniuk #grecja #studenttravel @2939

  11. Before party zapraszam pokoj 302 . 23.20 lecimy na bibe podzdro ( do 302 mile widziane krzesla ,jak ktos ma niech zabiera ) #bartoszbielinski #albania #studenttravel @2937

  12. Z powodu pogody dzisiejsze glamour party i b4 przesuwamy na jutro.macie szanse wyspac sie przed rejsem :) jak ktos chce sie dopisac zapraszamy jutro na zbiorke #annapindera #chorwacja #studenttravel @2936

  13. Hej:) o 20.30 startujemy z barbecue:) zapraszam po grillowe zetony do czekoladowego pokoju :) Natasza ST #nataszakorczak #portugalia #studenttravel @2935

  14. Ziomeczki! 21.30 spotkanie organizacyjne, tam gdzie czekaliscie na mnie z bagazami. Potem cisniemy na plaze wiec wezcie % i cos cieplego. Buzka Gosia ST #malgorzatacymbor #francja #studenttravel @2934

  15. O 22:30 ruszamy na #b4 spod hotelu, chwile wczesniej mozliwosc zakupienia kart. Zabierzcie materialy integracyjne:) Potem przenosimy sie do Moef Gagi ST #pawelskowron #hiszpania #studenttravel @2933