Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Na dzisiejszej imprezie zakaz wnoszenia wlasnego alko !!!mamy open bar do 12 za 10 lewika wiec lepiej to wychodzi niz wlasne alko #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @2620

  2. Przypominam, ze spotykamy sie dzis o 16:30 pod pomnikiem Kolumba. Milego pobytu w Barcelonie :) ST #annapindera #portugalia #studenttravel @2619

  3. Nasz spocik na plazy jak zawsze od 13 zapraszamy!impreza pozegnalna rozpocznie sie o 21:30 beforem we Vladku wjazd 10 lewika i o polnocy wspolny wypad na impre! #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @2618

  4. Siema grupa samolotowa wyjazd z pod swoich hoteli:Vladislav 3:10 Royal 3:25 . Kazda z grup proszona jest o zjawienie sie o godzinie 02:00 przy swoich recepcjach #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @2617

  5. Bom dia! O 16:30 gra terenowa. Zabierzcie aparaty fotograficzne. Wyjscie spod recepcji. O 22:30 Red Cup Party na plazy. Zaopatrzcie sie w piwa. Pozdrawiam! :) #agnieszkawroblewska #portugalia #studenttravel @2616

  6. O 16:00 zbieramy sie i jedziemy komunikacja miejska do Meczetu Murada, Placu Niepodleglosci, wejdziemy takze na wzgorze Kuzum Baba. Zapraszam! Piotrek ST #piotrgniazdowski #albania #studenttravel @2615

  7. Zapraszam wszystkich na wspolne plazowanie od 12(pomost za klubem plaza w lewo) ;) milego dnia ;) #mateuszkruk #chorwacja #studenttravel @2614

  8. Wieczorem balet. Jutro calodniowy smazing w St Tropez z opcja zostania na impreze. Sobota - Monaco (popoludniu), Niedziela - Nicea. Wiecej info soon. Gosia ST #malgorzatacymbor #francja #studenttravel @2613

  9. Ojoj, urwipolcie! Nabroiliscie troche beze mnie... Ostateczne zapisy na wycieczke 10.45 - 11 w 3126. 12 wspolny plazing, 17 zumba 18.30 -gra terenowa. #malgorzatacymbor #francja #studenttravel @2612

  10. Halo!dzis o22 KiczParty z nagrodami za najlepsze przebranie.Widzimy sie na plazy przy basenie.Jutro jest swieto na Korfu,sklepy moga byc zamkniete-zrobcieZakupy #anetaglogowska #grecja #studenttravel @2611

  11. Wyjscie do miasta spod recepcji ;) #agnieszkawroblewska #portugalia #studenttravel @2610

  12. Nadeszly zle wiatry, dlatego mala zmiana planow:) B4 we wlasnym zakresie, a o 23:30 wyjscie do miasta :) #agnieszkawroblewska #portugalia #studenttravel @2609

  13. 22;00 before pod kosciolem w stylu glamour;)Dziewczyny ubieraja mala czarna a panowie musza sie dopasowac;) #mateuszkruk #chorwacja #studenttravel @2608

  14. Misie pysie! Dzis odpalamy wrotki w naszym lokalnym klubie, moze w koncu uda nam sie do niego dotrzec. Wyjscie o godz. 23.30 G #malgorzatacymbor #francja #studenttravel @2607

  15. kazdy kto jeszcze nie odebral karty student profit bedzie mial taka mozliwosc na kicz party u pilota Bartka zapraszam . Pozdrooooo :) #bartoszbielinski #bulgaria #studenttravel @2606