Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Siemanko! Wpadajcie dzisiaj na plaze pomiedzy mapa, a klubem Makarana! Sprobujemy wszyscy razem poplazowac :) dzwoncie to wytlumaczymy wam gdzie dokladnie! #malgorzatakaczmarek #chorwacja #studenttravel @12403

  2. O 11 wyjscie na plaze morza jonskiego. Jutro wyjazd na riviere. Zbiorka o 7.50, powrot ok 21-22 zabierzcie stroje kapielowe,filtry i nakrycie glowy #ST #katarzynagrzych #albania #studenttravel @12402

  3. Przypominam, ze o 9:50 zbiorka pod hotelem! Zabierzcie rzeczy do plazowania:recznik i buty do wody. #pianaparty #pierwszydzientygodnia #niespac #opalamy #dawidmalczewski #czarnogora #studenttravel @12401

  4. Kochani na Kavos byla kontrola policji. Cale miasto umarlo. Zostaje plaza lub BUZZ #NaWyjezdzieSieNieLiczy #sylwiagadomska #grecja #studenttravel @12400

  5. #baltictrip czas start! :) Moj numer: 48571202641, nr polisy: 5047707, nr alarmowy: 48225759080 #karolinabiel #szwecja #studenttravel @12399

  6. Integracji ciag dalszy! O 01.15 wszyscy ktorzy odczytaja- widzimy sie w malibu:) #ST #integracja #doodciecia #NawyjezdzieSieNieLiczy #STteam #sebastianaugustyniak #bulgaria #studenttravel @12398

  7. Kochani, przypominam: sniadanie pierwsza grupa 8:15, druga grupa 8:30, 8:50 pakowanie bagazy do autokaru, 9:00 odjazd. Bonne nuit a vous tous mes amis :) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12397

  8. Juz jutro LIZBONA! Odjazd o godz. 07:50 spod Bombeiros. Oceanarium dla chetnych platne 13-16 euro. Nastawcie budziki i nie za(s)pijcie! ST #piotrgniazdowski #portugalia #studenttravel @12396

  9. Dobry wieczor! Mamy dobra wiadomosc! Zapraszamy po odbior zamowien na ulice Kotiska 10! #malgorzatakaczmarek #chorwacja #studenttravel @12395

  10. Zmiana planow! Statek nie nadaje sie do dalszego rejsu. Wiekszosc grupy integruje sie juz na plazy #nietracmyczasu #meloplaza #maciejadamczyk #macedonia #studenttravel @12394

  11. AquaLand - wycieczka we wtorek. Zbiorka o 9:30 pod Medical #sylwiagadomska #grecja #studenttravel @12393

  12. Osoby z kartami oraz mieszkancy vladka wejscie free. Pozostali 10lv lub 25 razem z open bar przez cala noc!! Wyjscie z pod hoteli o 23:) #poolparty #bikini #sebastianaugustyniak #bulgaria #studenttravel @12392

  13. Info! Jutro sniadanko wczesnie rano od 7, zbiorka przy autokarze o 7:35, pakujemy bagazy i wyruszamy po wiecej przygod #montenegro #albanskiraj #maciejadamczyk #macedonia #studenttravel @12391

  14. Zmiana planow !
    Slyszalem ze dzisiaj jest mega impreza w Vikingu wiec zmieniamy plany i tam idziemy! (Klub w hotelu vladyslav) bedzie impreza hawajska :) #sebastianaugustyniak #bulgaria #studenttravel @12390

  15. Dzis #b4 o 21 tam gdzie wczoraj na niezatapialnym statku :p #zabalkanporazpierwszy #zawszespoko #maciejadamczyk #macedonia #studenttravel @12389